A magyar szurkolók megcsinálták: már egész Anglia ismeri Bajner Bálintot

Vágólapra másolva!
2014.08.21. 08:43
Bajner Bálint igazi sztár lett Angliában. Több neves napilap, köztük a Daily Mail és a Mirror is az angol másodosztályban szereplő Ipswich Town labdarúgójáról ír, miután a magyar szurkolók hozzászólásaikkal „megszállták" a klub hivatalos médiafelületeit.

A magyar hozzászólok jelmondata a „No Bajner, no party!”, ezzel kifejezve, hogy hiányolják a magyar labdarúgót az Ipswich kezdő tizenegyéből. Az egyik magyar kommentelő elmagyarázta a különleges események okát:

Nagy az érdeklődés Bajner iránt... (Fotó: Action Images)
Nagy az érdeklődés Bajner iránt... (Fotó: Action Images)

„Egy magyar Facebook-oldalról, a TrollFociról indult az egész. A »No Bajner, no party« egy trollkodás, ami annak köszönhető, hogy Bajner nemet mondott a magyar futballra, amikor azt nyilatkozta, hogy nem érdekli őt. Miután Bajnert lecserélték a Fulham ellen, azt állította, ez azért volt, hogy megtapsolják őt, de igazából csak fáradt volt... ”– írja a hozzászóló.

Nem a fentebbi jelmondat az egyetlen módja annak, ahogy megszállják az Ipswich felületeit a magyarok. A Facebook-oldalon többen Bajner-interjút követelnek, de ami még érdekesebb, a keddi, Birmingham elleni találkozót követően azon a helyen, ahol a meccs legjobbjára lehet szavazni, (csütörtök reggel 8 órás állás szerint) Bajner toronymagasan vezet (pedig csak a 80. percben állt be), miután több mint 3000 szavazattal a voksok közel 98 százalékát birtokolja (a második helyezett David McGoldrick, kevesebb mint 10 szavazattal).

Erre a jelenségre lett figyelmes az Ipswich szurkolói oldala, valamint a Mirror és a Daily Mail is. Jonny Ogle, az Ipswich digitális médiaszerkesztője elmondta, hogy az angol drukkerekkel ellentétben őket nem zavarja a magyarok jelenléte, sőt, büszkék rá, hogy világszerte foglalkoznak az oldalaikkal.

„Jó látni, hogy ilyen sok ember érdeklődik a világ minden tájáról a közösségi médiafelületeink iránt – mondta Jonny Ogle, az Ipswich digitális médiaszerkesztője. – Ez nemcsak a Facebookra korlátozódik, a Twitter és a YouTube is érdekli őket. Ha az emberek élvezettel használják ezeket, az öröm számomra.”

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik