TALÁLATOK A(Z) publicisztika CÍMKÉRE

6 találat
Minden más foci
2024.05.11. 23:47

Játékszer és gyógyszer – Ballai Attila publicisztikája

ALAPVONAL. Mindezekért vagyok hajlamos elfogadni, hogy az emberiség egyik legremekebb, leghasznosabb találmánya a labda. A közhiedelemmel ellentétben nemcsak játék-, hanem gyógyszer is. Aki egyszer a bűvkörébe kerül, annak minden bajára az.
labda
publicisztika
NS-publicisztika
Egyéb egyéni
2024.05.10. 23:40

Hív az erdő – Csillag Péter publicisztikája

ALAPVONAL. Ha létezik időszerű reklámja a természet közelségének, akkor 2024-ben leginkább ezt a vonzerőt érdemes megbecsülni: sohasem volt akkora értéke a civilizációtól odébb eső helyek tiszta levegőjének, az erdő szelíd békéjének, a hegyek-völgyek felszabadító környezetének, mint a végletekig behálózott, modern kori láncokra vert, telefonhoz, géphez kötött, médiafüggővé tett, idegháborúban stresszelt ember korában.
természet
publicisztika
NS-publicisztika
Atlétika
2024.04.24. 23:59

Világcsúcs a prérin – Csinta Samu publicisztikája

ALAPVONAL. A környezeti adottságokban néhány éve fedezték fel a (sport)üzleti lehetőséget, a falutól nem messze diszkoszvetőpályát építettek, a Millican Field pedig rövid úton e szakág paradicsoma lett. Hatalmas előnye a dobásokra jótékony hatást kifejtő állandóan fújó, nem kizáró jellegű szélerősség, ezért aki nagy eredményt akar elérni, ma már alig hagyja ki a Ramona kínálta lehetőségeket.
Armand Duplantis
publicisztika
NS-publicisztika
Bajnokok Ligája
2024.02.02. 23:45

Máris belelendültek – Moncz Attila publicisztikája

ALAPVONAL. Az európai szövetség két évtizeddel ezelőtt, a 2003–2004-es idényben a média- és kereskedelmi jogokból még csak 569 millió eurós bevételre tudott szert tenni, a 2021–2022-esben ez az összeg már 3.1 milliárd volt, az új éra első évében pedig az előrejelzések szerint 4.6–4.8 milliárdot kasszíroz. Ez több mint nyolcszoros ugrás, ha úgy tetszik, 743 százalékos növekedés.
publicisztika
NS-publicisztika
Labdarúgó NB I
2024.02.01. 23:46

Miénk ez a cirkusz? – Vincze András publicisztikája

ALAPVONAL. Így fordulhatott elő a laptörténelem szempontjából rendhagyó eset, hogy egy NB I-es szellemcsapat egy nap leforgása alatt két meccset is játszott. Vagy itt volt a másik egyesület és a másik eset, amikor az amúgy zárt kapus mérkőzésről szóló információsodrásban két labdarúgó „nevét” a következőképpen közölték: „Próbajátékos 1, Próbajátékos 2”. Ezeken kívül megtörténhetett az a furcsaság is, hogy amíg a hazai csapatét igen, a rivális együttes összeállítását nem közölték, s elhangzott az a kérés is, hogy a meccsről készült fotókon az ellenfél futballistái ne látszódjanak.
publicisztika
NS-publicisztika